FUN

FUN
 
سرگرمی

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 شهريور 1398برچسب:SMS سرکاری عاشقانه,اس ام اس سرکاری عاشقانه,SMSسرکاری,SMS,جک و اس ام اس سرکاری, توسط admin fun91

 

 

 

تو مثل خورشید هستی . می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی

 

یه روز ۲ تا جوجه عاشق همدیگه می شن اما وقتی بزرگ شدند هردو خروس شده بودند‎…‎

پس تا جوجه ای عاشق نشو‎!‎

 

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته‎…‎

صبحونه چی می خوری؟


تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم، بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده‎!‎

 

لپتو بیار جلو

‎۱‎

‎۲‎

‎۳‎

‎۴‎

‎۵‎

تا ۱۰۰ هم بشماری از بوس خبری نیست‎!‎

 

 

 

 

 

 

میدونی من دوستت دارم، من عاشقتم، می میرم برات، می بوسمت‎…‎

‎…‎

‎…‎

‎…‎

چند تا میم داره؟؟؟

 

 

 

 

خیلی ماهی

‎…‎

‎…‎

‎…‎

بخور، چون امگاسه داره‎

وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد


ای فلفل!

 

کسی با ما سر یاری ندارد
دلی سودای دلداری ندارد
شنیدم لیلی و مجنون ولیکن
دل من قصد علافی ندارد

 

سه نفرتو قلب من جا دارن :

۱-خدا
۲-مادرم
۳-پدرم

آخى تونیستى!!؟

 

 

یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، میدونم میگی برو بابا

من عاشقه .عاشقه …عاشق تو... .عاشق تو..عاشق تو ….

عاشق تربچه هستم

گونی گونی دوستت دارم
ولی قربونت گونی هاشو پس بده مال مردمه !

 

کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم… تا در کنج قلبت خانه ای بسازم… تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری

 

تو زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جزاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی

‎…………… ‎ولی من چی؟ یه ادم خالی بند‎

 

آلبرت انیشتین میگه: عشق مثل ساعت شنی میمونه همزمان که قلبتو پر می کنه مغزتو خالی می کنه‎.‎

البته واسه اونایی که مغزشون پره! تو راحت باش‎

 

خیلی وقته که می خوام یه چیزی بهت بگم ولی تاحالا روم نشده. گفتنش برام خیلی سخته‎:‎

د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه لیتر بنزیِن داری به من بدی؟.

 

 

 

الهی من خورشید بشم تو ماه…که تا قیامت ریختتو نبینم

 

امشب تلفن رو اشغال نکن، یکی از دوستام عاشقت شده، شماره تو رو به زور ازم گرفت، امشب بهت زنگ می زنه.




ستاد شادسازی دختران مجرد

 

جیگرم، نفسم، همسرم، همدلم , همدستم، همپام،درد می کنه. دکتر خوب سراغ نداری؟

 

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم
اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم
اگر شوی سام تو؛من نرگس نشوم
یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم

 

هر کسی بهت نگاه کرد عاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

 

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی، احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای

 

به <@> من تو <:]]><: نفهمیدى؟مى گم: به چشم من تو ماهى…!

 

تو که از کوچه ی مشتاق دلم میگذری
.
.
کوچه بن بست است باید دور بزنی

 

 دنیا دیگه مثله تو نداره…..نداره نمیتونه بیاره ، میدونی چرا؟ چون نسل دایناسور ها منقرض شده

 

عاشق اون نیست که واسه عشقش توی سرما آتیش روشن کنه عاشق اونیه که کتشو بده به عشقش ، خودش سرما بخوره ، ۶تا آمپول بزنه ، دهنش سرویس بشه تا دیگه از این غلطا نکنه

 

لبخند راهی است برای زیبا شدن



تو نیشت رو ببند! فایده نداره!

 

فردا ماه گرفتگی شروع میشه اگه منو گرفتن تو مواظب خودت باش

 

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده

 

 

می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 18319
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک